Oscarlar kime gidecek, kime gitmeli?








3 yorum:

SirEvo said...

En İyi Film'e yorumum Precios idi. Sebebi yok gibi aslında. Onun almasını istedim. :)
Yönetmen olarak pek taraflı değildim ama The Hurt Locker'ın alacağını tahmin ediyordum.
kadın oyuncu isteklerimiz tamamen aynı.
erkek oyuncu da, ki zaten genel kanı bu yöndeydi. :D
Monique iyi oynamış yav, onun almasını isteyenlerdendim ben de :)
yard erkeğe laf yok :))
Özgün'ü de gidip The Hurt Locker'a verdiler saçma bir şekilde.
precios'ın almasına çok sevindim uyarlamayı. :)

http://cineshoot.blogspot.com/2010/03/oscar-tahminleri-2010.html

Bu arada resimler çok olmuş. Yazıya bile gerek kalmamış. :)

Popdater said...

Precious'un Senaryo ödülü almasina ben de çok sevindim. Yazarin ödül alirkenki mutlulugunu görünce daha da bir sevindim..

The Hurt Locker, bu senenin Dances with Wolves'u ya da American Beauty'si oldu. Biraz gereksiz bir Oscar fazlaligina bogdular.. Ama Avatar'i bogmalarindan iyidir tabii..

SirEvo said...

`Bu arada resimler çok "güzel" olmuş.`
olacak doğrusu, yanlış anlaşılmasın. :)

Nasıl sevinmesin yav, düşünsene bir film yazıyorsun. Başrolündeki kızı elemeler sonucunda seçmişsin. O elemedeki performansını biliyorsun sadece. Koyuyorsun filmin başrolüne. Müthiş oynuyor, film de şahane oluyor. Gerçi film uyarlama olsun, iyi uyarlamış. :D

Avatar da The Hurt Locker da haketmiyordu o ödüllerin çoğunu bana göre. District 9, Inglorious Basterds gibi filmler varken bazı kategorilerde alabilecek, yalan ettiler güzelim Oscarları. :))

Related Posts with Thumbnails