Büyük Lost soruları 1

Jack'in göğüs kıllarına ne oldu?

1. sezon

4. sezon

11 yorum:

shebboy said...

they got - lost ? he he

Brajeshwari said...

Çok fazla mango yemek, vucut kıllarını azaltıyor mu yoksa ?

EmRe SeLeS said...

They got lost yorumuna bayildim HAHAHAHA :D

Anonymous said...

böyle bir detayı görebildiğin için zaten sen bu kitabı yazıyorsun. pes! diyorum...

Allegra'nde said...

vücut da bi yanmış, gelişmiş sanki?

Array! said...

:) Merhaba,

Lost'un ilk sezonundan bir kaç bölüm izlediğim içinresmi görür görmez Jack'i tanıyamadım ve hangi Jack'ten bahsettiğini anlamaya çalıştım. Sonra jeton düştü :)Kafamda da ana haber bülteni "az sonra"ları gibi okudum galiba başlığı. Çok komik geldi.Jack'in göğüs kıllarına ne oldu??

Ayrıca mango yemek kılları azaltıyor olsaydı, benim etkisini görmem gerekirdi. Kuru mango, mango shake, mango pie, mango suyu, mangolu dondurma, sadece mango hepsinden bol bol tükettim...Yok olmuyor...

Basak said...

Öyle bir adada saç sakal birbirine karışması bkelenirken hem de... Süper bir detay yakalamışsın:)

bin said...

jack cok bayik
killi ya da kilsiz

Popdater said...

Array'e.. Belki de papayadan oluyordur, mangoya fazla anlam yüklemeyelim..
Benim teorim: Siyah duman killari yakiyor. Kadin kazazedelerin de onun için agda yapmalari gerekmiyor..

Eliza Doolittle said...

Hadi diyelim Jack adadan anakaraya donunce Kate hevesiyle kendini ilk epilasyoncuya atti da, ben lost'a lost demem Sawyer gamzesi olmayinca...

Anonymous said...

jack, diğerlerini bulmaya adaya geri dönerken, yüzerek gitmeyi tercih etti, hızlı yüzmek için de yarışçıların yaptığı gibi göğsünü traş etti, çünkü jack hep mantıklı davranır, doğru olanı yapar ve hiç pes etmez ...adam gibi yüzeceksen, traş olacaksın...

Related Posts with Thumbnails