Sevgililer Günü endişeleri

Kavram olarak Sevgililer Günü içinizi sıkıyor mu?

Sevgililer Günü’nü ters yüz etmek isteyenlere..



Allegra’nde'nin blogundan: Güzin abla bizi diskoya götür

Kronik yalnızlara Sevgililer Günü’nü geçirmek için 14 öneri..
Nerve: Valentine’s alternatives for the terminally lonely



Top 5: Yalnızlar için acil durum şarkıları*

Bu kadar yalnızlık ve anti-Sevgililer Günü yazısından sonra, evliliğin ve yaşam boyu çift olarak varolmanın harika bir şey olabileceğini hatırlamak isteyenlere..


Paul Newman
ve Joanne Woodward (ve de dünyanın en seksi ve en güzel çiftinin arasında olmanın tadını çıkaran isimsiz köpek).. Sözcüklere gerek var mı?



* Şarkı linkleri 'Rapunzel ve Fizy.org' ortaklığıyla bulunmuştur..

1 yorum:

Basak said...

Bunların hepsi bana göre "tuzak", ekonominin çarklarının dönmesi için... Tamamen bireysel anlam ve önemi olan doğum günleri dışında, bu tür uydurma günlerden hiç hazzetmedim. Diğer taraftan artık niçin bu tür günlerin gerekli olduüğunu da anlayabiliyorum: sistem sürekli tüketim üzerine kurulunca, tüketimin ateşini yüksek tutmak için böyle uydurulmuş günlerden medet umarsın. Üretimi de yapıyorsan ne ala, bizdeki gibi üretim-tüketim dengesi bozuksa işin anlamı hepten daha karmaşıklaşıyor. Ctesi gittiğim kuaför "beni bugünlerin tek bir şeyi ilgilendiriyor, o da bana kazandıracağı para, buna ihtiyacımız var, hele ki bu dönemde" dedi. Bir gün önce gittiğim balık restoranın sevimli garsonu da "işler nasıl?" diye sorduğumuzda "fena değil, ama asıl yarın -sevgililer günü- çok iyi olması umudumuz" dedi. Ben şimdi bu insanlara nasıl hak vermem? Madalyonun iki yüzü...

Related Posts with Thumbnails