Dokuz aylık bir uyku uzun bir süre. Hayranları soğutmamak gerekiyor. Burada da işin içine sosyal medya giriyor. Her televizyon dizisinin kendine özgü bir fanatik online hayran kitlesi var. Televizyon kanalları, her dizi için sosyal medyada iyi kötü bir şeyler yapıyor. True Blood ise, en başından beri sosyal medyayı kullanmada bir numara.
Dördüncü sezonunu izlediğimiz True Blood, 2008 yılında daha izleyiciyle tanışmadan sıkı bir sosyal medya kampanyasına başlıyor. Dizinin ev sahibi HBO kanalı, vampirler, doğaüstü, korku sineması gibi alanlarda popüler olan blog yazarlarına dizinin çıkış noktası olan sentetik kan Tru Blood’dan gönderiyor. Dizi başlamadan birçok web sitesi ve online bir oyun internette yerini alıyor. True Blood, daha televizyonda gösterilmeye başlamadan internette hayran kitlesini oluşturmaya başlıyor. İlk bölüm gösterildikten sonra da web siteleri alıp başını gidiyor.
0 yorum:
Post a Comment